Conversation Management workshop

Op sociale media staan ‘conversaties’ centraal: men kan hier makkelijk en snel in contact komen met bedrijven of organisaties, en reageren op berichten die zij gepost hebben. Ben je als bedrijf of organisatie actief op sociale media, dan is het belangrijk dat je klaar bent om op gepaste wijze te reageren op vragen en reacties, maar ook dat je weet hoe je met je berichten interactie uitlokt. De algoritmes die van toepassing zijn op sociale media geven namelijk meer visibiliteit aan bedrijven/organisaties die de conversatie aangaan met hun fans & volgers.

Tijdens deze 3 uur durende Conversation Management workshop krijg je heel wat praktische tips en inspiratie waarna je zelf aan de slag gaat als Conversation Manager: je reageert op enkele fijne en minder fijne berichten, waarna je zelf een bericht opstelt met het oog op het uitlokken van een conversatie.

Bij deze workshop gaat het om een privé workshop die je alleen volgt of samen met jouw collega’s. Er sluiten met andere woorden geen andere deelnemers aan waardoor we een hoge mate van interactiviteit kunnen garanderen, en je voldoende ruimte krijgt om vragen te stellen. Na de workshop ontvang je het cursusmateriaal (in digitale vorm) zodat je als het ware in een handboek nog eens alles kan nalezen.

Ontdek alle workshops

Programma

  • Wat is Conversation Management?
  • De evolutie van Conversation Management
  • Conversation Management richtlijnen
  • Van conversaties naar ambassadeurs
  • Mission possible: inspiratie
  • Aan de slag

Prijs: € 350 (exclusief BTW) per deelnemend bedrijf
Datum, tijdstip en locatie: in overleg te bepalen
Vorm: privé workshop van 3 uur

RESERVEREN

Feedback op de workshop Conversation Management

Mutualités Libres/Onafhankelijke Ziekenfondsen

“We hebben bij So Buzzy de fijne kneepjes van Conversation Management geleerd. Boeiend, leerrijk en heel hands-on.”


Ben je op zoek naar een workshop op maat van jouw bedrijf? Contacteer ons vrijblijvend voor een voorstel.