TikTok advertising introductie

Workshop TikTok advertising introductie
Tijdens deze 2-uur durende workshop TikTok Advertising introductie leren we je hoe je kan adverteren op TikTok en wat de vele mogelijkheden zijn.
We starten met hoe de TikTok Business Center & Ads Manager werkt. Daarna leggen we je uit hoe je advertentiecampagnes kan opzetten en waarop je daarbij moet letten. We focussen op de verschillende aspecten die van belang zijn tijdens het aanmaken van advertenties, zoals de advertentieformaten, de doelgroep, etc. Vervolgens bekijken we hoe je resultaten kan interpreteren en tonen we wat mogelijk is op vlak van tracking. Eindigen doen we met een aantal cases zodat je kan zien hoe alles in de praktijk in zijn werk gaat.
Bij deze workshop gaat het om een privé workshop die je alleen volgt of samen met jouw collega’s. Er sluiten met andere woorden geen andere deelnemers aan waardoor we een hoge mate van interactiviteit kunnen garanderen, en je voldoende ruimte krijgt om vragen te stellen. Na de workshop ontvang je het cursusmateriaal (in digitale vorm) zodat je als het ware in een handboek nog eens alles kan nalezen.
Programma
- Waarom adverteren op TikTok?
- Starten met adverteren op TikTok
- Advertentiecampagne aanmaken
- Resultaten interpreteren
- Wat is er mogelijk op vlak van tracking?
- KBC case TikTok
- Voorbeelden van andere rekruteringscampagnes op TikTok
Prijs: € 350 (exclusief BTW) per deelnemend bedrijf
Datum, tijdstip en locatie: in overleg te bepalen
Vorm: privé workshop van 2 uur
Ben je op zoek naar een workshop op maat van jouw bedrijf? Contacteer ons vrijblijvend voor een voorstel.