Na een strategische en creatieve pitch tussen zeven bureaus gaat Carrefour Belgium in zee met social media agency So Buzzy. Om het Carrefour merk te versterken, te positioneren en om duidelijk te maken waar het voor staat, doet Carrefour vanaf vandaag beroep op So Buzzy dat de komende 3 jaar de vaste social media partner wordt van de retailer.

So Buzzy heeft echt geluisterd naar onze noden, en dit vertaald naar een strategische aanpak die 100% bij Carrefour past. We delen het geloof in transparantie en een open mindset om samen aan ons verhaal te bouwen door elkaar te challengen. We zijn oprecht blij om hen te mogen verwelkomen als deel van ons team.” klinkt het bij Sophie Lerouge, Marketing Director bij Carrefour Belgium.

Ook bij So Buzzy kijken we met veel enthousiasme uit naar de samenwerking.

We hebben enorm veel ‘goesting’ om onze strategische visie die we voor ogen hebben voor Carrefour te vertalen naar creatief en impactvol werk, waarbij sociale media een cruciale plaats inneemt en naadloos aansluit bij de offline beleving. Met deze samenwerking willen we Carrefour helpen om een nóg betere partner te zijn in het dagelijkse leven van haar (potentiële) klanten.” zegt Sofie Decoster, Digitale Strateeg bij So Buzzy.

Je vindt het artikel ook terug op Pub.be via deze link.