So Buzzy zet zijn meertalige pet op met een vernieuwde website

Team

Verschenen als persbericht op de website van PUB.

Social media agency So Buzzy toont met veel trots de metamorfose van hun website. Opzet: een online ervaring creëren die naadloos aansluit bij de behoeften van hun bezoekers. Een frisse look, verbeterde functionaliteiten en meer inspiratie dan ooit tevoren. 

Een nieuwe website, betekent nieuwe kansen. Zo zwaaien hun digitale deuren steeds vaker open voor bezoekers uit alle windstreken. Er wordt duidelijk verder gekeken dan Vlaanderen alleen, en een meertalige website werd daarom een prioriteit. Of je nu Nederlandstalig, Franstalig of Engelstalig bent, iedereen vindt er zijn weg. Door meertaligheid te omarmen, versterken ze hun toewijding aan toegankelijkheid en specifieke service op maat van je bedrijf. 

So Buzzy windt er verder geen doekjes om: hun kennis en expertise krijgen een centrale plaats met een uitgebreide servicepagina en een inspirerende blogpagina. De optimalisatie van hun servicepagina ging van start met de vraag: “Naar welke informatie zijn potentiële klanten op zoek?”. Dat bracht hen tot een specifieke pagina per service. Wat maakt dat de servicepagina dé plek is geworden waar merken en organisaties ontdekken waar So Buzzy een helpende hand kan aanreiken. Van online advertising en social media marketing tot contentcreatie en influencermarketing met de mogelijkheid tot coaching of advies: bij So Buzzy vind je alles onder één dak.  

En daar stopt het niet. Naast hun diensten, maakt So Buzzy ook ruimte om hun team extra in de spotlight te zetten op hun website. Dat doen ze met een ludieke video waarin ze een blik achter de schermen tonen. Je maakt er kennis met de gezichten achter de strategieën, advertenties en designs die elke dag streven naar de beste resultaten voor hun klanten. 

Kel, CEO en Strateeg bij So Buzzy, verwoordt het als volgt “Elke dag zetten we ons in om niet alleen aan de verwachtingen te voldoen, maar deze te overtreffen. Ons geheim? Een team dat echt in elkaar gelooft en in de magie van samenwerken.” 

Benieuwd naar het resultaat? Ontdek de vernieuwde website zelf.