We konden Cera, de warmste coöperatie van het land, eerder al overtuigen met ons werk voor de jaarlijkse Notenkrakkencampagne. Daarbij roept Cera op om massaal walnoten te rapen om werkers in zorgateliers zinvol werk te bezorgen. En deze prachtcampagne legt nu de basis voor een nog nauwere samenwerking.  

Strategische social media partner 

Zo zullen we in 2024 niet alleen de creatieve, maar ook de strategische social media partner worden van Cera. Op die manier zorgen we samen voor een holistische aanpak die écht verandering teweeg brengt. Dat is tenslotte het doel van elke strategie. We willen een frisse wind brengen die de kernwaarden van Cera effectief zal communiceren naar buiten toe.  

Een community met impact 

De nieuwe strategie zal zich richten op de community. Waar voorheen vooral de focus lag op reactieve communicatie met leden, willen we in 2024 proactief de conversatie starten. En dat niet alleen tussen Cera en haar leden, maar ook tussen communityleden onderling.  

Hilde Talloen, Hoofd Communicatie bij Cera, is alvast enthousiast: “We werken sinds vorige zomer met So Buzzy, en zijn verrast door hun flexibiliteit en de coöperatieve mindset ten opzichte van andere communicatiepartners en bureaus. Op deze vrij korte termijn merken we al een positieve evolutie op de groei van onze community en de impact die we realiseren. Achter de schermen denken ze actief mee. Fijn werken zo! 

En hier klinkt evenveel enthousiasme. Want werken met Cera, een organisatie die zich inzet voor sociale impact, is bijzonder inspirerend. Zo inspirerend zelfs dat sommige collega’s vennoot geworden zijn. The proof of the pudding is in the eating, toch? We kijken ernaar uit om het verschil te maken met een partner die begrijpt dat social ook echt social moet zijn. 

Met deze hernieuwde samenwerking zetten we een belangrijke stap voorwaarts in de digitale strategie van Cera. En zoals ze bij Cera zeggen: samen hebben we ’t goed voor elkaar.