COMMUNITY management
community management
Knallen met betekenisvolle conversaties
Eén ding is zeker: als je met je bedrijf aanwezig bent op sociale media en content deelt, zal je ook reacties via deze weg ontvangen. Dit kan gaan van leuke interacties tot stevige kritiek. Wij geloven dat elk woord telt en iedere like belangrijk is. Daarom is Community Management een onmisbaar element in jouw social media strategie. Heb je hier een helpende hand bij nodig? We reiken ze je toe. 😉🤝
Eén ding is zeker: als je met je bedrijf aanwezig bent op sociale media en content deelt, zal je ook reacties via deze weg ontvangen. Dit kan gaan van leuke interacties tot stevige kritiek. Wij geloven dat elk woord telt en iedere like belangrijk is. Daarom is Community Management een onmisbaar element in jouw social media strategie. Heb je hier een helpende hand bij nodig? We reiken ze je toe. 😉🤝
Persoonlijke benadering | Unieke merkervaringen |
Spontane interacties | Customer feedback |
Community building |
Persoonlijke benadering
Unieke merkervaringen
Spontane interacties
Customer feedback
Community building
VAN CONVERSATIES …
Elke reactie zien we als een kans om net dat tikkeltje extra indruk te maken. Een simpele reactie kan wonderen doen, maar bij So Buzzy gaan we al eens graag een stapje verder. 👀 Géén robotachtige antwoorden als “Dank voor uw bericht! Uw feedback is doorgegeven.”. Nee, daar scoor je niet mee.
Wij laten ons liever van onze menselijke kant zien en zorgen ervoor dat jouw publiek zich gehoord voelt. Concrete antwoorden met heldere oplossingen en een snuifje creativiteit is the way to go. 💪 En zelfs als er geen vraag wordt gesteld, is het belangrijk om van je te laten horen.
NAAR COMMUNITIES …
Geloof ons: conversaties durven aangaan loont. Want naast een voorsprong in het algoritme, creëer je ook een levendige community. 🙌 En laat dat nu net zijn waar alle bedrijven naar streven.
Het gaat niet alleen om de juiste woorden, maar om het bouwen van een hechte relatie met je publiek. Dit is waar het verrassingseffect zijn werk doet. Samen zorgen we voor een unieke ervaring voor je publiek. Zo is je merk steeds top-of-mind. 🧠
Wil je meer info over deze service? Neem gerust contact met ons op via info@sobuzzy.be om een vrijblijvend kennismakingsgesprek in te plannen.
REFERENTIE
REFERENTIE
Cera
– Hilde Talloen (Hoofd Communicatie)
Cera
– Hilde Talloen (Hoofd Communicatie)
“Cera werkt sinds vorige zomer samen met So Buzzy. De samenwerking is gestart naar aanleiding van een heel concreet project, maar groeide intussen uit tot een meer structurele aanpak met een onderbouwde, gedragen strategie, de nodige bijsturingen van onze kanalen, de creatie van impactvolle content, conversation management met de juiste tone of voice en een duidelijke maandelijkse rapportering. Ze stellen zich flexibel en coöperatief op ten opzichte van andere communicatiepartners en bureaus. Op deze vrij korte termijn merken we al een positieve evolutie op de groei van onze community en de impact die we realiseren. Achter de schermen denken ze actief mee. Fijn werken zo!”
“Cera werkt sinds vorige zomer samen met So Buzzy. De samenwerking is gestart naar aanleiding van een heel concreet project, maar groeide intussen uit tot een meer structurele aanpak met een onderbouwde, gedragen strategie, de nodige bijsturingen van onze kanalen, de creatie van impactvolle content, conversation management met de juiste tone of voice en een duidelijke maandelijkse rapportering. Ze stellen zich flexibel en coöperatief op ten opzichte van andere communicatiepartners en bureaus. Op deze vrij korte termijn merken we al een positieve evolutie op de groei van onze community en de impact die we realiseren. Achter de schermen denken ze actief mee. Fijn werken zo!”
Blog in de kijker
JE ULTIEME CONVERSATION MANAGEMENT GIDS
Een standaardantwoord zoals “Beste klant, bedankt voor uw bericht. U neemt best contact met ons op via mail.” is zeker niet meer the way to go. En daarom is conversation management o zo belangrijk. Het is hét onderdeel van social media marketing waarin je als merk de interactie aangaat met je huidige en potentiële klanten. Van reacties onder je berichten tot communicatie via messaging apps. Tijd dus om je conversaties naar een hoger niveau te tillen!